Nab?jec? proud

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Prosinec 15 18:17:33 CET 2008

To neni nabijenim malym proudem. To jsou jen nekvalitni clanky se
spatnymi separatory.

Stavalo se to vetsinou starsich clanku a nektere typy tim byly primo
povestne. To odpaleni toho mustku jak tu nekdo radil a jak tu o nem
pisete je jen prodlouzeni agonie. Behem nekolik tydnu az mesicu se tam
udela zase. Svadet to na maly proud je zbytecne. Kazdy uzavreny NiXX
(otevrene clanky ala NKN jsou na tom jinak) je schopen se nabijet a
pracovat pri 1/10C. I spickove clanky Sanyo 1700SCR, ktere jsou schopne
davat 50A je mozne kdyz jsou uz za zenitem vyuzivat v rezimu 1/10C treba
jako napajeni modelarskeho Tx - jen je treba pocitat s ostrejsim kolenem
na konci.

Za poslednich osm let se mi to uz nepodarilo - clanky pouze Sanyo a GP.
A i u Sanya jsou vyslovene sunty (treba AA 2500mAh je treba rovnou hodit
z okna).

Radek Vicek