Touch screen digitizer

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pondělí Prosinec 15 18:15:57 CET 2008

Prakticky na nic :) Zatim je to napajcovale v krabicce - graficky
displej z ledsee 128x64 s odporovou dotykovou vrstvou a mega32 se
softwarovym usb. Plan je, ze to bude na stene v predsini pripojene k
routeru a zobrazovat teplotu venku, odjezd pristiho autobusu a tak...
Ale zatim je to kostlivec ve skrini :( V pripade zajmu se ale o
zdrojak na ten touchscreen klidne podelim

KR