[OT] centrala :VYRESENO

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pondělí Prosinec 15 14:11:39 CET 2008

Porovnajte:
1.  Ihned ako chcipne samo zastavte rucne privod benzinu a odmerajte vysku
benzinu v plavakovej komore.

2.  Potom zmontujte, pustite benzin aby dotieklo kolko ma chut (minutu ?)
bez startovania. Zase zastavite benzin a odmerajte benzin v komore.

Ak sa hodnoty budu lisit, je problem s privodom ci drhnutim plavaka. Ta
druha moznost by vysvetlovala aj to opravenie miernym naklonenim. No taketo
mierne nemoze nicomu vadit. Ked to pomaha, neriesil by som dalej.
Aj v tu spomenutom seriali tu podlozku nechali ...

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Ing. Libor Konečný"

Taxem se vcera bavil s tou centralou.
Rozebral jsem karbac, nikde nic, zkousel jsem to i bez plovaku s jehlou
a delalo to to same.
Fakt jak by nekde ten benzin nedotekl, pritom tece.
Je to zavisle na dobe nastartovani, pokud to nastartuji hned po chipnuti
jede to par sekund, pokud pockam tak to minutu udrzi.
Nemuze to treba dela cidlo eleje nebo tak neco ?
Je fakt zajimave ze kdyz jednu stranu popustim o 2 cm motorem dolu  tak
to beha bez problemu.
LK