Jak ozivit NiCd

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Prosinec 15 13:43:59 CET 2008

> Dotaz na nabijeci proud mi pripomnel, ze mam souvisejici problem.
>
> Mam knoflikovy NiCd akumulator (RC-53, rusky, 0.3Ah, velikostne je to
> ekvivalent Varta PX625), akorat ze byl nejakou blize nespecifikovanou, avsak
> dlouhou (roky) dobu vybity. Je nejaka sance na jeho zachranu a jak pri ni
> postupovat? Pri nabiti 0.1C/12h ma velike samovybijeni (cca den), tak bych
> mu to chtel nejak rozmluvit.
>
> Nejde o zachranu toho konkretniho clanku, ovsem za predpokladu, ze nekdo
> vite, kde rostou NiCd akumulatory rozmerove shodne s PX625 - je je tedy
> nenasel.

> [...]
Zdravím,
  zkusil bych cyklit, cyklit a cyklit. Jak jsem psal v threadu o nabíjecím
proudu, mám nabíječku Shark, která umí také libovolný počet cyklů
Charge/Discharge nebo naopak. Tak bych ji k něčemu podobnému připojil a nechal
řekněme 10x procyklit. Pokud by ani potom nebyl článek fit, asi už ho nic
nezachrání...
  S pozdravem Pavel Troller