[OT] Prechod DVB-T jak to tedy je?

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pondělí Prosinec 15 01:57:56 CET 2008

Len zarypnem o detail:
November (listopad) zvykne koncit uz 30.    :-)
Zvysok mate pravdu ...

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "k.novo

Neda mi nepodelit se o dalsi pokracovani parodie na tema cesky prechod na
DVB-T.
Podle infromaci  z www.digict.cz melo 31.10.2008 skoncit analogove vysilani
CT2 v Usteckem kraji, nasledne bylo upresneno, ze vysilani z Bukové hory
skončí 31.10.2008 z Jedlove hory pak 31.11.2008. Na Teplicku chytám nejaky
prevadec signalu z Jedlove hory, do 31.11.2008 krasne vysilali na CT2
ctverecky signalizujici ukonceni vysilani, kupodivu, ale tyto 31.11.2008
zmizeli a CT2 vysila dale, pri patrani jsem zjisitl, ze vypnuti se odklada
na 14.12.2008.
Problem je, ze mame 15.12.2008 a ja prave koukam na CT2 v analogu, vcera
jsem zkousel CT2 v analogu i v Usti nad Labem a opet obraz jak fotka.
Zdanlive si nemam na co stezovat, ale opak je pravdou, jak na Teplicku tak v
UL bohuzel nenaladilm DVB-T a to i kdyz podle "orientacnich" mapek Ceskych
Radiokomunikaci chytam jak Jedlovku tak Bukovku (v realu je to samozrejme
nesmysl)
Svuj dvoutunerovy DVB-T HDD recorder si zkratka mohu nalozit do lihu a pred
usnutim se zamyslim nad tim po kom chtit nahradu za neco co nevyuzijí ...

KN