TFT modul

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Prosinec 15 01:25:36 CET 2008

Napada ma jedina vec, a to je poradie hran,, t.j. ci su dodrzane vsetky setup time a hold time. V defaulte je vztazna nabezna hrana hodin, takze by sa mali syncy (aj data) menit s dobeznou hranou. Takisto ci je dodrzana polarita syncov (defaultne oba kladne), a vzajomny vztah hran HSYNC a VSYNC (dobezna HSYNC musi byt aspon 2 CLK od ktorejkolvek hrany VSYNC).

wek