TFT modul

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Prosinec 14 22:23:00 CET 2008

Tych TFT modulov je vela a kazdy ma nejaku muchu, neexistuje nejaky standard. Ku spominanemu Renesas devkitu je trebars taky, co ho treba najprv nakopnut cez I2C (ma na to extra vstupy). Vacsinou treba aj dodrzat nejake rozmedzie casovania.

Co hovori datasheet?

wek

-----Original Message-----

From:  "Michal Krestan" <krestan@hw.cz>
Subj:  TFT modul
Date:  Sun 14. Dec 2008 18:22
Size:  993 bytes
To:  "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>

Neni tu nekdo, kdo ma zkusenost s ovladanim QVGA TFT modulu? Mam board, na
kterem je LPC2478 s integrovanym driverem pro TFT a 32Mb SDRAM a nejak se mi
vse nedari rozchodit. Problem je nekde asi v samotnem panelu, jelikoz
hodiny, VSYNC a HSYNC se zdaji byt v poradku, ale panel vse zobrazuje jen
asi v 32 odstinech sedi a nedari se mi zobrazit nijak cokoliv barevne. Pres
panel je vsak nejakym jeho nahodnym generovanim zobrazeno od kraje konce
kazdeho radku skupina barevnych car. Zkousel jsem pripojit natvrdo vstupy
RGB ja gnd, nebo vcc, ale nic se nedede. Poradi by mi nekdo, kde muze byt
problem? Da se od panelu ocekavat, pokud mu pobezi vsechny 3 casovaci
signaly, ze zobrazi cely panel v barve, kterou pripadne natvrdo nastavim na
RGB vstupech? Toto jsem ocekalal, ale bohuzel se nic nedeje:-(

            Michal