Datasheet 7QR20

azehw azehw@volny.cz
Sobota Prosinec 13 17:32:39 CET 2008

Ale Mlho, vžyť už tady o tom dobrou půlhodinku hovoříme :))))
AZE

----- Original Message -----
From: "hwa" <hwa@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 13, 2008 4:16 PM
Subject: Re: Datasheet 7QR20

Dobry den,

zalovil jsem ve skrini a nasel "Prirucni katalog elektronek, obrazovek a
polovodicovych
prvku", Tesla Roznov 1974

scan "datasheetu" :-) je docasne zde:
http://kaes.eu/pub/7qr20.jpg

zde je jeste "Prepocitaci tabulka vychylovaci citlivosti
oscilografickych obrazovek na vychylovaci cinitel":

http://kaes.eu/pub/tab1.jpg

Karel Strobach