Film do kamery

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Prosinec 13 11:00:25 CET 2008

2008/12/13 Pavel Poucha <papouch@papouch.com>:
> Tak se mi zdá, že japonští soudruzi dělají nějak moc chyb. Ještě že pod
> vlivem 1-3 jsem nekoupil TV Sony, ale Samsunga, ten naopak funguje pěkně. I
> když taky má jednu chybičku, takovou humornou... ale to se stává.

Kdysi jsem cca 1/2 roku pracoval v elektru a tehdy šly docela na
dračku Samsungy 55cm (jednoduchá levná televize, příznivý poměr
cena/výkon/kvalita) a jedna měla taky takovou humornou chybičku a sice
že měla logo nalepený vzhůru nohama ;-) Sranda byla, že tenkrát
vlastně někdo jednu reklamoval, nešla hned po vybalení z krabice,
takže jsme mu ji měnili kus za kus, ale radši jsme tu novou ještě na
prodejně zkoušeli a přitom jsme si všimli toho loga. Jinak fungovala a
zákazník si ji vzal i s tím otočeným nápísem SAMSUNG, že aspoň bude
mít raritu, co nikdo jinej nemá ;-)

Pavel Kadečka.