Film do kamery

Serych Jakub Serych@panska.cz
Sobota Prosinec 13 10:16:21 CET 2008

Nevim jak u tehle kamery a nevim jak ted, ale pred par lety platila nejaka
celni taskarice. Kamery mely nizsi clo, zatimco videorekordery podlehaly clum
vetsim. A podle celnich predpisu kamera, ktera umela nahravat z vnejsiho
vstupu (nikoliv pouze ze sveho CCDcka) byla povazovana za videorekorder.
Proto se sem vozily kamery se zablokovanym nahravanim ze vstupu a muselo se
to budto v Sonackem servisu nebo nejakymi "hackerskymi" postupy odblokovat.

Tak treba je to i Vas pripad.

Jakub Serych

________________________________

	From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]
On Behalf Of Pavel Poucha
	Sent: Friday, December 12, 2008 11:19 PM
	To: 'HW-news'
	Subject: Film do kamery

	Dobrý den,

	Mám tu kameru SONY HANDYCAM HDR-CX11E a řeším tento problém:  Jak
nahrávku z PC dostat zpátky do kamery na její kartu ? Soubory lze normálně z
kamery číst jak programem SONY, tak jako z paměťového zařízení, ale zpět
nahrát nelze nic. Chybu zahlásí program SONY a Windows hlásí zapnutou ochranu
proti zápisu.

	Nevíte prosím někdo, jak soubory zpět do kamery nahrát ? Nebo to
nejde vůbec ? Ale to se mi nechce věřit. Děkuji.

	S pozdravem

	ing. Pavel Poucha

	jednatel

	papouch@papouch.com