Novy C compiler.

milan milan@bastl.sk
Pátek Prosinec 12 23:37:29 CET 2008

Pravda, pravda.  Priamo od zdroja je to lepsie .... akurat ze tie html
dokumentacie su strasne neprehladne ... a nedaju sa pekne vytlacit a
studovat v posteli :)

Ale prekonal som lenivost a to pdf som vam vygeneroval ( "make pdf", kto
by to bol povedal) ...Ak by ste pdf davali prednost, je na
http://www.bastl.sk/data/as.pdf

Milan

PS: ta verzia od toho RedHatu je krajsia ... :)