Novy C compiler.

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Pátek Prosinec 12 23:10:17 CET 2008

Diky. Uplne jsem presel ocima tu cast pod ---.
Myslel jsem asi, ze je to takova ta cast "AVG rika bez viru...." :-)
Asi jsem byl jeste rozhozeny z toho jak jsem dostal "vynadano" :-)

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 12. prosince 2008 22:37
Předmět: Re: Novy C compiler.

Uvadzal som link na - myslim ze autoritivnejsi, aj ked nie pdf - zdroj vcera
v http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2008-December/132193.html dole. Je tam
aj priamo odkaz na AVR specificku kapitolku, ktora v tej redhatovskej knizke
chyba.

Ale on ten manual pravdepodobne budete mat nainstalovany na svojom vlastnom
kompe, spolu s ostatnymi manualmi binutils, gcc a inych sucasti WinAVR.
Neviem overit, nie som pri kompe s WinAVR.

Bohuzial mam pocit, ze by bol lepsi nejaky subor prikladov alebo ucebnica ci
nieco ako FAQ. Nepoznam, ale viem, ze su tu v konfere ludia ktori v tom
pisali aj velmi rozsiahle veci, napr. slavny Web51; mozno oni budu nieco
poznat... ;-)

wek