Novy C compiler.

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Prosinec 12 22:37:12 CET 2008

Uvadzal som link na - myslim ze autoritivnejsi, aj ked nie pdf - zdroj vcera v http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2008-December/132193.html dole. Je tam aj priamo odkaz na AVR specificku kapitolku, ktora v tej redhatovskej knizke chyba.

Ale on ten manual pravdepodobne budete mat nainstalovany na svojom vlastnom kompe, spolu s ostatnymi manualmi binutils, gcc a inych sucasti WinAVR. Neviem overit, nie som pri kompe s WinAVR.

Bohuzial mam pocit, ze by bol lepsi nejaky subor prikladov alebo ucebnica ci nieco ako FAQ. Nepoznam, ale viem, ze su tu v konfere ludia ktori v tom pisali aj velmi rozsiahle veci, napr. slavny Web51; mozno oni budu nieco poznat... ;-)

wek