Pajeni na plosky (bylo: Re: AT91SAM7SE deska)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Prosinec 12 16:00:51 CET 2008

Ja to robim podobne, ale tak, ze si koniec drotu z klba odblankujem na dvojnasobok potrebnej dlzky, zaspajkujem, odstrihnem na potrebnu dlzku, a posuniem izolaciu tak, ze sa mi obnazi ten druhy koniec.

Je pravda ze aj ten jeden koniec sa blbo odblankovava, ale s trochou cviku a kvalitnymi ostrymi stipackami to ide. Chce to zastrihnut do tej izolacie 2x po cca 90 stupnov a az potom potiahnut. Droty s "igelitovou" izolaciou (nech je to uz cokolvek) sa odblankovavaju lahsie, to je pravda; ale potom sa ta izolacia tavi, ustupuje, nozicka DIL/konketora ju prerazi (a to sa taky skrat hrozne blbo hlada), proste je to na bastlenie nevhodne.

wek