Pajeni na plosky (bylo: Re: AT91SAM7SE deska)

Kosťa info@mcu.cz
Pátek Prosinec 12 15:58:34 CET 2008

No to co jsem používal je asi nejpodobnějčí vnitřním čelistem u těch druhých
kleští. Tedy bez těch "vylepšení" okolo. Stiskl jste to dvěma prstý a tahem
jste zdrhl izolaci. Bylo to malé a lehké, bez větších problému šlo v ruce
zároveň držet pájecí pero i toto "zdrhovadlo" a práce šla rychle od ruky,
kdežto v případě kleští je to stále o odkládání jednoho a braní druhéhé
nástoje

S pozdravem
Kosťa