Pajeni na plosky (bylo: Re: AT91SAM7SE deska)

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pátek Prosinec 12 15:48:27 CET 2008

Ja taky pouzivam stare zasoby teflonoveho z Vrchlabi, fakt se to da jeste
objednat? Mozna bych nejaky kotoucek koupil.
Izolaci nezdrhavam, ale kus ustrihnu, vytahnu drat z izolace a pak to soukam
do presne ustrizenych kousku izolace. Pripadne povytahnu, zastrihnu atp....

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Kosťa
Sent: Friday, December 12, 2008 3:18 PM
To: HW-news
Subject: Re: Pajeni na plosky (bylo: Re: AT91SAM7SE deska)

No pánové, mně by spíš ajímalo, čím strhávat izolaci. Míval jsem takové
krásné zdrhovadlo, něco jako širší pinzeta s ostrými čelistmi proti sobě,
práce rychlá a pohodlná - jenže nějak jsem je potratil a teď to je spíš
tragedie něco spojit - štípačky jsou na dvě věci a všecho co mi přišlo pod
ruku je zatím taky na totéž :(

S pozdravem
Kosťa