[OT] sroubovaky a jine naradi (AVR a dva seriaky)

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Prosinec 12 15:06:00 CET 2008

 12.12.2008, 14:52:41

I tyhle skoro obycejne Tony
http://www.tona.cz/cesky/vyrobky/?language=cs&content=catalogue&section=pricelist&table=3113
maji na plochem konci vybrousene obloucky aby zabiraly dal od hrany.
Kdyz jsem to uvidel poprve, myslel jsem ze mam nejakej zmetkovej klic,
ale kdyz jsem prohlidl ostatni kusy v sade, zjistil jsem ze jsou na
tom stejne a tedy jde o zamer. Je to celkem novum, klice co jsem
kupoval pred cca 5 roky, tenhle zlepsovak nemely.
U orechu pro racny (napr. Tona Drive) to ma jeste tu vyhodu, ze jdou lepe pouzit
i na ruzne poskozene a dobite matky, neb poskozeni byva nejcastej
blizko hrany. Holt i tak starou a osvetcenou vec, jako je maticovy
klic jde vylepsit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz