Pajeni na plosky (bylo: Re: AT91SAM7SE deska)

Kosťa info@mcu.cz
Pátek Prosinec 12 14:50:50 CET 2008

>No jo, ale kdyz v prubehu vyvoje prijdu na to, ze na tom ctverecku musi byt
>ty draty tri nebo ctyri? To je pak o nervy je tam pri pajeni toho
>posledniho
>vsechny udrzet. Nebo je figl v tom, ze si nechavam kolem dost mista na to,
>abych tam v pripade potreby vyexpandoval?

Vlasně hned na začátku jsem si zvykl místem nešetřit, takže je vždy kam
expandovat. Říkam jde o zvyk, pokud to budete dělat >10 let, tak si to
zažijete a nebudete u toho už ani moc myslet. Jinak pro ilustraci - měl jsem
takto sestaven klon SAPI-1. Samozřejmě jsem při tom nasekal chyby, ale na
druhou stranu to byla dobrá (a pracná) škola na vyhledávání chyb a ilustruje
to i dobu, kdy jsemto takto začínal dělat :)

S pozdravem
Kosťa