Pajeni na plosky (bylo: Re: AT91SAM7SE deska)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Prosinec 12 14:47:36 CET 2008

Presne kvoli tomuto tie jednoploskove univerzaly neznasam (naviac na niektorych maju plosky tendenciu zliezat pri prehriati). Najradsej mam ten s pasikmi, ktoreho mam vdaka Honzovi Galuszkovi chvalabohu dost.

Inak to chce tie droty natvarovat tak, aby boli pritlacene k tej ploske, a nakydat tam hromadu cinu.

wek

PS. Kosta, mas aktualny zdroj toho teflonoveho drotu, alebo to su nejake zasoby?