AVR a dva seriaky

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Prosinec 12 14:28:12 CET 2008

Ale ved sa prosim nerozculujte. Ide o *****. Nikto nikoho na nic neznasilnuje.

>Mì se sice nesna¾il pøesvìdèit nikdo (nedal jsem k tomu podnìt), ale
>tazatele ano.

"Tazatel" je, ak ste si stihli vsimnut, sam presvedceny.

> [...]
>	- ale ona to je triviálni aplikace.
>
>"To je dobra blbost s tym vobec nieco robit. Este raz opakujem, v C sa o SW UART pokusaju len diletanti. Ak pisete nejaku hracku na vlastne potesenie, no prosim; ale ak to ma byt produkt predavany za peniaze, tak to snad bude lepsie urobit poriadne, nie?"
>
>"Je tam napisane: "v C sa o SW UART pokusaju len diletanti". Za tym si
>stojim".
>
>    - tato prohlá¹ení jsou arogantní urá¾livé a je obecnì neplatné,

Ano, obecne neplatne. Uznavam. Odvolavam, hanbim sa a sypem si popol na hlavu.

Do vsetkych viet prosim doplnte vyraz, ktory pouzil pan kolega Grepl: "po zrale uvaze". Mozeme teraz zacat debatovat, co vsetko znamena "zrala uvaha". Obavam sa, ze vela veci.

wek