[OT] sroubovaky a jine naradi (AVR a dva seriaky)

Pátek Prosinec 12 12:43:52 CET 2008

Zkoušeli jsme je a výsledek:
pro - v určitých podmínkách jsou univerzální
proti - jsou vyšší než malý ořech do goly (aspoň ty co jsme měli půjčené od Würtha)
proti - nemáš jistotu jak se ty válečky chytnou na matku - někdy dojde k "přeskočení" což je velmi nepříjemné při dotahování nebo povolování ve stísněných prostorách.
Jinak co se týče "šetrných" klíčů na šestihrany - chce to nepoužívat natažené klíče a nebo si opatřit speciální klíče s obloučkem - dodává i Tona.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Ales Prochaska
Sent: Friday, December 12, 2008 12:21 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: [OT] sroubovaky a jine naradi (AVR a dva seriaky)

Tyhle klice existuji uz hodne dlouho, dokonce v profi provedeni (tycinky jsou z lepsiho materialu, doopravdy kalene a brousene, ...) a dokonce je to - za urcitych podminek - setrnejsi nez normalni klic, protoze ta kulatinka se opre o plochu toho sestihranu a nerve ho za hrany jako normalni klic. Ale ze by to klic uplne nahradilo, to ani nahodou :-)

Ales Prochaska