OLED TV

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Prosinec 12 10:06:33 CET 2008

Primarny zdroj je http://www.eink.com/ (nieco je aj na wikipedii a tak).

Prvykrat som si to vsimol niekedy okolo roku 2001-2002 - to este mali len koncepciu a na webe pekne obrazky, aby nalakali investorov - hovoril som o tom kamaratovi, ktory povedal, ze je to blbost a ze nevidi naco by to mohlo byt dobre. Trvalo im 5 rokov kym to rozchodili, dalsi rok Sony robil ten citac - Japonci su ochotni kupit kdejaku elektronicku kravinu, hlavne ze je to moderne. Ked si to ten moj kamarat na jar kupoval, tak som mu jeho pochybnosti pripomenul... ;-)

wek