Vyrocna vianocna hw-list-ovica, was: Kit Spartan3 za 39$

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Čtvrtek Prosinec 11 21:33:20 CET 2008

Aby sme sa vratili k teme - vianocnej hw-list-ovici. Celkom
nedemokraticky sme sa dohodli (ja a wek), ze sa bude konat
23.12. na rovnakom mieste ako minuly rok - v Senci na namesti,
restauracia Marathon od 18.00. Namietky na cas/datum/miesto sa
prijimaju do 11.12. 12:00, potom sa objednava stol. Prosim tych,
co sa rozhodli byt ucastnikmi tohto stretnutia blaznov, aby mi
poslali potvrdenie na priv. mail, aby som mohol rezervovat aspon
priblizne velky stol.

Slavo T.