AVR a dva seriaky

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Prosinec 11 21:11:28 CET 2008

Toto teraz robi viacero vyrobcov. Pred asi 3 rokmi bol jedinym vyrobcom Maxim s nejakym SPI-UART prevodnikom za tradicne sialenu cenu a tradicne neistu moznost dodania. Vtedy prisiel NXP (pozrite si archiv, asi pred tymi 2-3 rokmi som o nich tu referoval) s SPI/UART a (samozrejme, ide predsa o NXP/exPhilips) aj I2C/UART, jednoduche aj dvojite. Az potom prisiel Exar, a mozno odvtedy aj niekto iny.

Samozrejme su tu este aj klasicke paralelne prevodniky, jednak klony a derivaty 16550 od kazdeho mozneho, aj v dvojitej verzii, aj s tucnymi FIFO; druhak rozne povylepsovane UARTy, znova je veducim asi NXP.

Potom je tu aj moznost si to naprogramovat do "slave" jednocipu, uz predprogramovane jednocipy s takouto funkciou tiez kdekto ponuka.

wek