OLED TV

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 11 17:36:57 CET 2008

No nevim, jestli nejaka bude, tak to bude totalni exotika, cena
astronomicka, servis po letech nemozny....
Zase LCD v drazsim provedeni tak spatne nebude. A ze by se nevesla mensi
plazma?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Thursday, December 11, 2008 5:29 PM
To: konfera
Subject: OLED TV

Dobrý den,
tak mi chcípla 12 let stará televize Funai. Neopravitelná, chcípnul řídící
procesor. Nedávno se tady probíraly otřesné vlastnosti LCD televizí a
nejmenší plazma 37" se mi sem nevejde. Optimální by bylo tak 27 - 33".
Hledal jsem nějakou zmínku o OLED TV a tady píšou
http://clanky.katalogmonitoru.cz/monitory-aktuality/3353-sony-oled-tv-protot
ype/
že by se (snad dokonce u nás?) měly prodávat ještě před koncem roku 2008.
Neví o tom někdo něco bližšího? Cena, jak dalece pokročili s životností
obrazovky a jestli vůbec se to bude prodávat - tyhle sliby byly už i před
rokem a televize nikde.
Anděl