OLED TV

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 11 17:42:30 CET 2008

A co monitor? Nekteré se dělají s TV tunerem, obraz budou mít jistě lepší
než jakákoli TV.

----- Original Message -----
From: Vláďa Anděl

tak mi chcípla 12 let stará televize Funai. Neopravitelná, chcípnul řídící
procesor. Nedávno se tady probíraly otřesné vlastnosti LCD televizí a
nejmenší plazma 37" se mi sem nevejde. Optimální by bylo tak 27 - 33".
Hledal jsem nějakou zmínku o OLED TV a tady píšou
http://clanky.katalogmonitoru.cz/monitory-aktuality/3353-sony-oled-tv-prototype/
že by se (snad dokonce u nás?) měly prodávat ještě před koncem roku 2008.
Neví o tom někdo něco bližšího? Cena, jak dalece pokročili s životností
obrazovky a jestli vůbec se to bude prodávat - tyhle sliby byly už i před
rokem a televize nikde.