Re: Dálkově ovládaný jistič

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Prosinec 10 21:54:54 CET 2008

 10.12.2008, 21:49:12

Na vetsi a velke (tedy i drazsi a drahe) jistice jde namontovat kde
co, vcetne dalkoveho ovladani. O tom, ze by neco takoveho bylo i
pro bezne instalacni jistice nevim, ale muze byt. Pes je ovsem zakopan
v tom, ze bezny jistic neni konstruova na prilis velky pocet
zapinacich cyklu, tedy jako nahrada stykace je asi malo vhodny.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz