[OT] centrala

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Prosinec 10 21:54:23 CET 2008

No vidíte, a kdybyste měl Hoďánkovu příručku na warbeca, tak tam je to jako
jedna z prvních kontrol při takovéto závadě. Už se mi to stalo s Barkasem
(měl víčko úplně bez díry, holt neoriginální díl), ale tam byl v nádrži
takový podtlak, že jsem měl co dělat, abych ho povolil. U něj se to ale
projevilo až po 40km jízdy. Tam, zpátky, 2x se mi to stalo a ještě v
křižovatce. No, už tam mám vyvrtanou dírku.

Když budete hodní, tak vám ji oscanuji ;-)

----- Original Message -----
From: Jirka MWW

Je to asi malo pravdepodobne,
ale kdysi jsem mel podobny problem s autem  Skoda 105.  Jelo to vzdycky
jenom chvilku.
Po velkém úsilí jsem našel ucpaný zavzdušňovací otvor ve víčku nádrže.
Prostě to chvilku jelo, pak se v nádrži udělal podtlak  a tím se přerušil
přívod benzinu.
Za chvilku se podtlak vyrovnat a zas to jelo.  Hledal jsem to dva dny.