[OT] centrala :VYRESENO

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Prosinec 10 21:12:43 CET 2008

No ja jsem to reklamoval jednou, utrhla se startovaci pruzina, zrovna
kdyz vypli na cely den proud a ja mam na cetralu zalohu serveru a
otevirani vrat ;-)
Musel jsem si nechat dovezt centralu druhou,  tuto jsem s plnou nadrzi
reklamoval.
V OBI to zabalili a benzin jim vytekl do prepravniho auta ;-), zkratka
to polozili vzhuru nohama.
Ackoliv jsem na tento problem upozornoval,  vymenili jen lanko a
netestovali to.
Po druhe se mi tam jezdit nechce a cekat mesic nez se na to nekdo
podiva nemohu, protoze byly chvile kdyz jsem centraly potreboval dve a
tu druhou jsem si musel pujcit, jsem rad ze to asponm beha takto.

Jeste tedy dotaz, nevadi vyfuk (kovova trubka) s prevysenim 50 cm nahodu
ven  z domu?
Zustava tam dost vody tak nevim zda to necemu neuskodi.
LK