avr32 - ap7000 - sdram problem

Luboš Melichar lubos.melichar@gmail.com
Středa Prosinec 10 10:42:15 CET 2008

LCDC neni nas pripad, mame vlastni desku bez displaye a lcdc je vypnute.Ano
maji tam stejnou chybu, resp. ja pouzil z pocatku tento test.. musi se
trosku upravit.

A prisel jsem mozna jeste na jednu chybu ktera se v nem podle mne nachazi..

  /* Calculate sdram size */
  volatile unsigned long *sdram = (void *) STK1000_SDRAM_BASE;
  sdram_size = 1 << (info->rows + info->cols + info->banks + 2);

  /* test the chip */
  for (i = 0; i < sdram_size; i++){
    sdram[i] = i;
    tmp = sdram[i];
    if (tmp != i) {
      noErrors++;
    }
  }

"sdram_size" je velikost pameti, ale dle meho v bytech..
cyklus je pres tuto velikost ale pointer je na dword,tj.32bitu..
dle meho by indexy pole "sdram" mely jit max. do 'sdram_size/4"