Re:[OT] centrala

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Středa Prosinec 10 09:25:54 CET 2008

Priklanim se k nazoru ze pricina muze byt v privodu benzinu.
Pripomnelo mi to problemy s motorkou kdyz jsem ji po delsi dobe zase zprovoznil.
Nastartovala, normalne bezela a po nejake dobe zacala chcipat.
Polaboroval jsem, nastartoval, kus jsem ujel a pak to zase chciplo.
Po delsi dobe jsem prisel na to ze mam zanesene sitko v nadrzi a trubicka
z nadrze take byla zarezla. Benzin trochu tekl tak v klidu natekl do plovakove komory
karburatoru a motorka nastartovala. Kdyz motor bezel, skrz sitko a trubicku nestacilo
pritekat dostatecne mnozstvi benzinu a kdyz se spotreboval ten co byl v plovakove
komore, motor chcipnul.