Try to hack it

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Prosinec 10 05:50:46 CET 2008

Zdravim,
 ja jsem portscan radeji nezkousel, ale nechali mne to projet aaaa-zzzz a nic.
Nemel jsem tam velka pismena, cislice ani spec. znaky, nadto jsem predpokladal
jen 4 znaky toho variabilniho kusu URL. Neco z toho neni splneno :-).
  Jak se ten ban projevuje ? Blokuji tu IP, nebo dostavate nejakou stranku, ze
mate ban ?
  Rekl jsem to i par dalsim kolegum v praci a vsichni stojime na 9 :-). Uz si
rikame, zda proste to neni nejaky stresstest nekoho, kdo si chce byt jist, ze
mu nikdo nehackne web, a ma to udelane dobre (a ty predchozi levely tam byly
jen pro navnadeni hackeru).
  Ano, info o serveru je skutecne chude, taky jsem se dival. Navic to muze byt
podvrzena informace a vubec to Apache byt nemusi, jeho standardni server string
je jiny (obsahuje alespon verzi a OS) a kdyz si s nim dal nekdo tu praci
a menil ho, mohl ho zmenit "od zakladu" pro zmateni nepritele.

  S pozdravem Pavel Troller