[OT] centrala

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Úterý Prosinec 9 23:26:27 CET 2008

Zdravim
Omlouvam se ,ze porad obtezuji  s tou centralou, ale dal jsem si s tim
praci, aby byl na ni zapojen barak a centrala stavkuje ( po reklamaci)
Vyfuk s tlumice je 20 mm, trubka je 35 mm s delkou 1,5m ven, prevyseni
50 cm.
Centrala je ASGATEC GE2300 (GERMANY - lepi nalepku, vyrobce CHINA ;-) ,
potiz je v tom ze zapnu sytic, nastartuji, vypnu sytic, centrala se na 2
az 5 minut rozbehne a  pak chcipne.
Dam znovu sytic nakopnu , vypnu sytic a jede 30sec az 2 minuty a zase
chcipne.

V momente kdy zacne chipat, zapnu sytic, centrala se dusi ale bezi, po
vypnuti sytice se rozbehne ale zase za okamzik vypne.

Jak by tam bylo nejake teplotni cidlo, ale je to na verande v prizemi u
dveri, teplota nic moc, vyfuk jde v pohode drzet v ruce.

Muze n ekdo poradit?
Je to 4 takt jednovalec, vykon 5,5HP (motor davaji vsude do podobnych
central.)

Centralu jsem reklamoval, protoze znicehonic vypla a uz nesla
natsartovat (startovaci tahlo se protacelo, alternator se dal otacet)
V minulosti obcas vypla par krat, ale ted vypina porad.

Testoval jsem to naprazdno i se zatezi 300W halogenkou a situace stale
stejna.
Zkousel jsem i pruzinku karburatoru pritahnout, aby to ficelo na vetsi
otacky a vypne se stejne.

Je to na reklamaci, nebo se musi jeste nekde zamacknout , priklepnout
nejaky cudlik ?

Diky za napady a pomoc
LK