odolnost USB proti zkratu

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Úterý Prosinec 9 23:00:03 CET 2008

Já bych to nejistil. Jištěné má být USB. A když nebude, tak se alespoň uživatel poučí, a začne vyžadovat alespoň základní kvalitu kupovaného tovaru a pak bude co na výběr.

Já už jsem psal, že jsem patologicky naivní.

Pokud to bude stavebnice, tak bych to tam možná udělal přípravu a napsal k tomu pár řádek, že by to sice mělo být jištěné, ale je oni ví co jsi koupili tak ať se rozhodnou sami,je to jejich zařízení. Dal bych to jako volitelné.
ced