Mereni zpozdeni v radu ns?

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Prosinec 9 19:36:06 CET 2008

On Tue, 9 Dec 2008, Daniel Valuch wrote:

> uz sme sa odchylili od povodnej temy. Neviem ako to presne funguje v
> povodnom zadani s ich materialom. Pred nejakym casom som sa po podobnych
> senzoroch pozeral a hladal principy funkcie.
> Senzory na principe TDR, resp. merania elektrickej dlzky vedenia boli
> najspolahlivejsie. Ale uz neviem povedat preco, nastudujem si znova :-)
> b.

Jen takova poznamka bokem - nemuze ten levny 'TDR' senzor pracovat na
nejakem principu zazneju ? Neco jako VFO ktere napaji vedeni a kdyz
vlnova delka vedeni odpovida napajeci frekvenci tak se nakmita vyssi
napeti. Pak by to byl nejaky procesor ktery ridi napetim oscilator
pres varikap plus nejaky detektor kde si zase procesor snima napeti
na nem.