OT - poptavka, ADSL modem

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Úterý Prosinec 9 12:17:54 CET 2008

No, zda se mi ze v posledni dobe stavkuji vsechny pristroje low kategorie.
Uz mam na baraku 3x a snad uz to bude lepsi - je to Zyxel.
Dlinky ktere udajne zlobi a obcas potrebuji vypnout/zapnout tu mam asi 3
(chci mrknout jestli jsou kondiky ok, ale neni cas)

Z druhe ruky pres inzerat bych tyhle krabicky fakt nekupoval.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>
Komu: <linux@linux.cz>
Kopie: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 9. prosince 2008 11:36
Předmět: OT - poptavka, ADSL modem

Dobrý den,

odchází mi ADSL modem, občas stávkuje (je RoHS tak se není čemu divit), tak
bych rád než definitivně odejde, místo něho dal jiný a ušetřil si vlasy na
hlavě.

Chtěl bych se zeptat, jestli někomu z vás, nějaký zapomenutý, neleží ladem a
nezbavil se jej za nějaký mrzký peníz, spolehlivý ADSL (ideálně ADSL2, jsou
na stejné lince odolnější oproti ADSL) modem, ideálně co bude umět
přesměrovat porty dovnitř a se 4x eth portama. Může být i bez napájecího
zdroje, kabelů a splitru, ale ještě kdyby jste si tak vzpomněli na
přihlašovací údaje :)

Probíral jsem nějaké inzeráty, ale tam je to většinou 1x eth anebo USB, těch
4portových za málo peněz je pár (a co jsou za víc, se už dá koupit nový) a
nikdo mi popravdě neřekne, z jakého důvodu se ho zbavuje, jestli náhodou
taky občas nestávkuje.

Děkuji moc, J. Lukeš