OT Re: Novy notas Asus s RS232

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Úterý Prosinec 9 01:41:31 CET 2008

Doplnim sa... ozval sa vo mne prediktor n-teho radu (0<n<1, maximalne
:-) a aby si to niekto nedal patentovat predo mnou, tak zneuzijem
hw-news na archivaciu nasledovneho:

Uz roky sa pouziva antireflexna vrstva na fotografickych objektivoch,
podobne sa roky pouziva antireflexna uprava drahsich okuliarov.  Pride
cas, ked nastupia vyrobcovia notebookov s revolucnou, prevratnou
novinkou, ktoru musi kazdy mat  - antireflexna uprava LCD displayov,
ktora potlaci neziaduce odrazy pri surfovani vo free wifi zone pri
fontane na namesti, ulahci pracu vsetkym, ktori pracuju v
presvetlenych kancelariach, atd atd doplnit podla potreby!

miro

Dňa 9.12.2008, Miroslav Šinko <sinkomiro@gmail.com> napísal(a):