Zarovky konci...

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Prosinec 9 00:12:55 CET 2008

To neni naivni predstava - otazkou je spis snazit se vyfotit neco co
nebylo ani ve skutecnosti takove jako bysme chteli mit na fotce.

Nicmene, ze to neni nijak strasne tak jsem si dal tu praci a nasel v
archivu fotku ne sice ze sodikovky, ale z MH vybojky. Ma sice lepsi
podani barev nez sodikovka, ale srovnatelne s horsimi zarivkami.

http://www.cncnet.info/galery/bila_MH.jpg

Tady to mate pred a po uprave - vsimnete si jak se zmenila barva
reflektoru vybojky v levem hornim rohu fotky po uprave.

Kolik lidi foti na filmy? Ze bych to rekl svagrove - prave zavrela minilab.

Radek Vicek