Zarovky konci...

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pondělí Prosinec 8 23:44:21 CET 2008

To je ale VELMI naivni predstava :) Zkuste si vyjit na ulici v noci a
aplikovat tento postupo pod sodikovou vybojkou. Bohuzel, svetlo musi
obsahovat o neco plnejsi spektrum. Levne "usporky" maji ve spektru diry, ta
sodikova vybojka je uplny extrem, v jejim svetle proste barevnou skalu
nenafotite, porad to bude oranzove...

Jo a mimochodem - ne vsechno se foti digitalama :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 08, 2008 11:31 PM
Subject: Re: Zarovky konci...

Co se tyka foceni tak je mi to posledni dobou uplne burt.

Vetsina softu ma nastroj na vyvazeni bile. Uz se ani nezdrzuji nejakym
vyvazovanim na miste. Kdyz jde hodne do tuhyho tak si prinejhorsim
vyfotim bilou A4ku abych mel etalon bile.

Pak staci jen rict, ze tohle byla bila a je po ftakach. Kdyz se foti
ksichty tak nektere softy maji i vyvazeni na pletovku.

Radek Vicek