Zarovky konci...

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Prosinec 8 23:31:18 CET 2008

Co se tyka foceni tak je mi to posledni dobou uplne burt.

Vetsina softu ma nastroj na vyvazeni bile. Uz se ani nezdrzuji nejakym
vyvazovanim na miste. Kdyz jde hodne do tuhyho tak si prinejhorsim
vyfotim bilou A4ku abych mel etalon bile.

Pak staci jen rict, ze tohle byla bila a je po ftakach. Kdyz se foti
ksichty tak nektere softy maji i vyvazeni na pletovku.

Radek Vicek