Zarovky konci...

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Prosinec 8 22:40:25 CET 2008

 8.12.2008, 22:33:18

Osobne take davam prednost linearnim zarivkam kde to jen jde, ale kde
to nejde dam klidne tzv. usporku (toho kdo vymyslel ten nazev by
patrilo povesit za prirozeni do pruvanu). Zkusenosti s nimi mam
povetsinou dobre a tak jen tezko chapu odpor nekterych lidi. Jestli je
nahrada zarovky usporkou ekologicka nevim, ale ekonomicke to je,
prirozene ne vzdy a vsude.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz