Zarovky konci...

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Prosinec 8 21:38:19 CET 2008

 8.12.2008, 21:20:32

Na zelvy bude jiste vyjimka. Pro jeji ziskani budete muset mit
certifikat o poctu vasich zelv, ktery vam za trzni cenu vystavi
nejaky pocitac zelv z nalezitou akreditaci. Certifikat bude mit
platnost 12 mesicu a pote jej bude treba obnovit.
Pri nastupujici ekonomicke krizi je treba prijmout prislusna opatreni
pro podporu novych pracovnich mist.

Ale neni treba stahovat gate kdyz brod je jeste daleko. Zatim je to
jen v navrhu. Brusel nedavno predvedl zachvat zdraveho rozumu a zrusil
normu pro tvar okurek. Treba nastane zazrak i podruhe.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz