Zarovky konci...

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pondělí Prosinec 8 21:30:47 CET 2008

No ona je mozna trochu potiz v tom, ze je -alespon podle meho- celkem
jednoznacne, ze vyrobci toto budou bez uzardeni deklarovat. Ze to nebude tak
docela pravda je celkem vedlejsi. Stejne, jako se to nyni deje pro vlnach
zdrazeni jakekoli energie, drahy, paliv atd. (napriklad "zdrazi se o 3%" -
to znamena, ze kdyz si clovek vezme kalkulacku a selsky rozum, naklady mu
stoupnou tak o 15%. Ale to je vedlejsi, protoze deklarovana jsou procenta
tri a o to jde...)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Josef Stengl" <ok1ced@nagano.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 08, 2008 9:18 PM
Subject: Re: Zarovky konci...

To se tam zobrazuje jen mě, nebo jsem už úplně blbej a neumím kliknou na
odkaz?

Podmínkou ovšem je, aby nové žárovky, které ty neúsporné nahradí, měly
stejný poměr ceny k výkonu jako tradiční žárovky. Zároveň by měly být stejně
spolehlivé a vydržet stejné zacházení.

Teď si odmysleme mojí naivitu, ale není tam kladena jedna zásadní podmínka?
Proč tam o tom není v diskuzi ani zmíňka? To jsem opravdu tak hloupý?
A co je nejhorší, proč tady o tom není ani zmíňka?