Zarovky konci...

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Prosinec 8 21:16:16 CET 2008

A co takove ty halogenove malinke zarovicky? Ty se IMHO v "usporne" verzi
nedelaji. To snad ani nemuzou myslet vazne, normalne mam usporky vsude
mozne, ale tam, kde se sviti jen chvilku a obcas ocenim, kdyz to hned sviti
naplno... Nebo takove bodovky atp., to IMHO nema variantu. To je zas
cypovina :-(

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Monday, December 08, 2008 9:09 PM
To: HW-news
Subject: Re: Zarovky konci...

No tak to me teda pekne ...

Tak by me zajimalo cim ted budu hrat zelvy v terariich. Ony totiz
nesnasi teplo odspoda, nejsou na to naprogramovane (boli je z toho
bricho) a tak nelze pouzit nejake topne kabely.

Nakoupim zasoby a holt budu muset konecne udelat nejake stmivani a
neprovozovat je na maximalni vykon, ale trochu je budu muset podzhavit.

Tech aplikaci kdy se zarovka pouziva zaroven i pro ohrivani je docela dost.

Radek Vicek