Zarovky konci...

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Prosinec 8 21:08:39 CET 2008

No tak to me teda pekne ...

Tak by me zajimalo cim ted budu hrat zelvy v terariich. Ony totiz
nesnasi teplo odspoda, nejsou na to naprogramovane (boli je z toho
bricho) a tak nelze pouzit nejake topne kabely.

Nakoupim zasoby a holt budu muset konecne udelat nejake stmivani a
neprovozovat je na maximalni vykon, ale trochu je budu muset podzhavit.

Tech aplikaci kdy se zarovka pouziva zaroven i pro ohrivani je docela dost.

Radek Vicek