Mereni zpozdeni v radu ns?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Prosinec 8 18:42:47 CET 2008

 8.12.2008, 18:34:59
dobry den

Napadaji mne dve moznosti. Mate dve vedene, merici a normalove, do
obou poustite
a) impulz z definovanou nabeznou hranou, na konci je diferencialni
transformator (nebo neco podobneho) a merite amplitudu
b) signal rozmitaneho oscilatoru, na konci smesovac, merite frekvenci
zazneje.
Ale nedelal jsem ani ty nejzakladnejsi vypocty, tak nevim, zda je to
realne. Zato prime hradlovani oscilatoru se mi moc realne nezda, pro
rozliseni 5ps je treba frekvence 200GHz. A to je IMHO i pri dnesnich
soucastkach trochu moc.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz