Jak spravne osetrit vstup RS485 prevodniku

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 7 23:27:14 CET 2008

Huh ted nechapu teda uz vubec...

Udelam galv. oddeleni (MAX1480) na strane master modulu. Z neho mi tedy
odchazi tri draty A,B a zem (neni spojena se zemi master modulu).

Napajeni modulu provedu externim trafem bud umistenym v okoli
master-modulu s tim, ze spojim jeho zem se zemi vedouci z MAX1480 smerem
k modulum a pridam jeden drat pro kladny pol.

Takze vsechno co bude za MAX1480 nebude galvanicky spojeno s
master-modulem. Nebo jsem totalne vedle?

Napajeni modulu z DC/DC menice, ktery bych pouzil ke galvanickemu
oddeleni RS485 nejde - mam obavy ze na dlouhem privodu bych uz nemam na
konci 5V a pro nektere moduly to muze byt nedostatecne napeti. Pokud
pouziju 5V/12V tak zase musim pouzit stabilizator na MAX485.

Radek Vicek