Jak spravne osetrit vstup RS485 prevodniku

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 7 22:55:36 CET 2008

Ne to je nedorozumneni. Myslel jsem to tak, ze moduly budou napajene
externe bez navaznosti na master-modul.

Tedy je pak mozne tahnout bud jen tridrat a napajet necim az primo na
miste, pokud to lze - ja tam treba 230V mam. A nebo samozrejme to
napajet po dalsim dratu datoveho kabelu. Ja mam vsude tazene UTP takze
dratu je dost.

Radek Vicek