Try to hack it

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Neděle Prosinec 7 21:32:40 CET 2008

Řešili jsme to jinde. Vzhledem k charakteru odkazů by bylo nejjednodušší
napsat bota, co bude bruteforce zkoušet možné odkazy na desátý level.
Možností je necelých půl mega, případně třikrát víc, pokud uvažujeme o
alfanumerice (když se vyskytla jen v jednom levelu). Každopádně by se
dalo začít slovníkem. Jen se mi nezdá, že by na sebe autor dobrovolně
vyvolal DDOS útok. :) Nicméně jak vyplývá z tohoto fora i dalších, na
devítce prostě končí všichni. :(

T.V.