Xenony

Neděle Prosinec 7 20:53:09 CET 2008

Termín "buzzword" je přenádherný...
Zřejmě je nutno rozlišovat, kdy tam má xenon funkci inertního plynu pro halogenový děj a kdy plynu pro uskutečnění výboje.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Sunday, December 07, 2008 8:48 PM
To: HW-news
Subject: RE: Xenony

Aha, prehliadol som tu "zltu hmotu". To je nepochybne LED, "xenon" je v tom pripade ten "buzzword" ;-)

Ale v baterkach zvyknu byt naozaj ziarovky ktore svietia podobne do modra ako halogeny, a tvrdi sa o nich, ze su "xenon", tam to mozno ide aj verit, obvykle su velmi prtate (asi aby sa usetril ten drahy plyn).

wek